PİR SULTAN ABDAL KÜLTÜR DERNEĞİ EDREMİT ŞUBESİ’NDEN MUHARREM AYI ORUÇ AÇMA LOKMASI

Pir Sultan Abdal Kültür Derneği Edremit Şubesi tarafından, 16 Haziran'dan itibaren, 12 gün boyunca, Derneğimizde her akşam Oruç Açma Lokması veriliyor. Pir Sultan Abdal Kültür Derneği (PSAKD) Edremit Şube Başkanı Sebahat Aydoğan Nalbantoğlu tarafından yapılan açıklamada, "16 Haziran'dan itibaren, 12 gün boyunca, Derneğimizde her akşam Oruç Açma Lokması verilecektir. Lokma vermek isteyen Canlarımız, Cemevimizle iletişime geçip, o günkü lokmayı üstlenebilirler. Orucumuzun sonunda; 28 Haziran Pazar Günü, Aşure Lokmamız pay olacaktır. Aşuremize katkı sunmak isteyen veya Kurbanı olan Canlarımız Dernek Yönetimimizle irtibata geçebilirler. Orucumuz gün ağarırken başlayıp gün batımı (20.35) ile son bulacaktır. Bazı canlar sahura da kalkıyorlar bazılarımız da orucu tek öğünle tutmaktadır. Her durumda sağlığımıza dikkat etmek zorundayız. İlaç kullanan, yaşı ileri olan, ağır işlerde çalışan, okula giden, çocuklu anacanlar bu uzun günlerde oruç tutmayabilirler... Su ile çok fazla oynamadan tüm canlar vücut temizliğine önem vermeli ve çalışan canlar traşlarını ihmal etmemelidir. Unutmayın ki biz ibadetimizi gönülle yaparız. 12 Gün boyunca oruç açmalarımız derneğimizde olacak ve sonrasında muhabbet erkanı kurulacaktır. Hem lokmamıza hem de muhabbetimize dostlarınızla birlikte katılımınız çok önemlidir. Soframızda buluşmak üzere cümlenize aşkla niyaz ederim. Oruçlarımız, ibadetlerimiz Şah Hüseyin katında kabul olsun... Birliğimiz dirliğimiz daim olsun. Aşk ile...” dedi. Haber: Hasan AKAR





































































