KÜLTÜR’DEN DİLE, DİLDEN BAŞARIYA...

Millî Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca Balıkesir genelinde gerçekleştirilen yarışmalarda dereceye giren öğrenciler için geçtiğimiz günlerde bir ödül töreni düzenlendi. Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürlüğünden yapılan açıklamada şöyle denildi, “Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürlüğünde gerçekleştirilen törene İl Millî Eğitim Müdürümüz Selahattin Kal ve İl Millî Eğitim Müdür Yardımcımız Mustafa Uras katıldı. Törende, Türkçenin zenginliğini keşfeden, dil bilincini güçlendiren ve yarışmalarda üstün başarı gösteren öğrenciler ödüllerini aldı. Öğrencilerimizin başarılarının gurur kaynağı olduğunu belirten İl Millî Eğitim Müdürümüz Selahattin Kal, Dilimizin Zenginlikleri Projesi'nin genç nesillerin ana diline olan ilgisini artırdığını, kültürel değerlerin yaşatılmasına ve dil bilincinin güçlenmesine önemli katkılar sunduğunu ifade etti. Programda dereceye giren öğrencilerle birlikte, onların başarı yolculuklarında rehberlik eden danışman öğretmenler ve desteklerini esirgemeyen aileler de tebrik edildi. Öğrencilerin ortaya koyduğu başarıların arkasında büyük bir emek ve özverinin bulunduğu vurgulandı. Öte yandan, yıl boyunca gerçekleştirilen yarışmaları titizlikle değerlendirerek sürece katkı sunan komisyon üyesi öğretmenlere de teşekkür belgeleri takdim edildi. Eğitimin her aşamasında fedakârca görev yapan öğretmenlerin emeklerinin, öğrencilerin başarılarında önemli bir paya sahip olduğu belirtildi. Türkçenin doğru, etkili ve zengin kullanımını teşvik etmeyi amaçlayan Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında yürütülen çalışmaların önümüzdeki dönemlerde de aynı kararlılıkla sürdürüleceği ifade edilirken, dereceye giren tüm öğrencilerimiz, danışman öğretmenlerimiz ve aileleri bir kez daha tebrik edildi.” Haber: Hasan AKAR





































































