EDREMİT'TE KARNE SEVİNCİ

2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI TAMAMLANDI
2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi vesilesiyle ilçemizde karne dağıtım törenleri düzenlendi. Öğrencilerimizin yıl boyunca sergiledikleri gayretlerin taçlandığı bu anlamlı günde, ilçe protokolü okulları ziyaret ederek öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. Kaymakam Ahmet Odabaş, beraberinde İlçe Millî Eğitim Müdürü Ramazan Esmen ve İlçe Millî Eğitim Şube Müdürü Mesut Polat ile birlikte; Kızılkeçili İlkokulu/Ortaokulu, Fatih İmam Hatip Ortaokulu ve İstiklal İlkokulunu ziyaret etti. Ziyaret edilen okullarda sınıfları tek tek gezerek öğrencilerle yakından ilgilenen ve onlarla sohbet eden Kaymakam Odabaş ve İlçe Millî Eğitim Müdürü Ramazan Esmen, öğrencilere karnelerini takdim etti. Geleceğimizin teminatı olan çocuklara ve gençlere iyi tatiller dileyen Kaymakam Ahmet Odabaş; yıl boyunca büyük bir azimle çalışan öğrencileri, onları şefkatle geleceğe hazırlayan öğretmenleri ve okullarımızda düzeni sağlayan okul yöneticilerini tebrik ederek emeklerinden dolayı teşekkürlerini iletti. Haber: Hasan AKAR





































































