EDREMİT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ ESMEN’DEN YIL SONU MESAJI

Edremit İlçe Millî Eğitim Müdürü Ramazan Esmen, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı sene sonu dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Edremit İlçe Millî Eğitim Müdürü Ramazan Esmen mesajında, “Sevgili Öğrencilerimiz, Bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Gösterdiğiniz emek, azim ve gayret sayesinde bilgiyle, değerlerle ve umutla dolu bir yılı geride bıraktık. Hepinizi gönülden tebrik ediyorum. Türkiye Yüzyılı'nın güçlü, müreffeh ve söz sahibi geleceğini sizler inşa edeceksiniz. Bunun için öğrenmeye merak duyan, araştıran, düşünen, üreten ve sorumluluk alan bireyler olarak yetişmeniz büyük önem taşımaktadır. Sizlerden beklentimiz; sadece derslerinizde başarılı olmanız değil, aynı zamanda ülkemizin yarınlarına katkı sağlayacak donanıma, özgüvene ve vizyona sahip olmanızdır. Yaz tatilini dinlenmenin yanı sıra kendinizi geliştirmek için de bir fırsat olarak değerlendirmenizi tavsiye ediyorum. Yaz dönemi boyunca açılacak kurslar, destekleme programları, zanaat atölyeleri, sportif ve kültürel etkinlikler sizlere yeni beceriler kazandıracak önemli imkânlar sunacaktır. Kitaplarla dostluğunuzu sürdürün, yeni deneyimler kazanın ve hayallerinizin peşinden gitmekten vazgeçmeyin. Kıymetli Öğretmenlerimiz, Geleceğimizin mimarları olan öğrencilerimizi bilgiyle, sevgiyle ve özveriyle yetiştirmek adına göstermiş olduğunuz üstün gayret için her birinize teşekkür ediyorum. Ülkemizin geleceğini şekillendirecek nesillerin yetişmesinde üstlendiğiniz sorumluluk son derece kıymetlidir. Yaz tatilinin sizlere dinlenme, yenilenme ve yeni eğitim öğretim yılına hazırlanma fırsatı sunmasını diliyorum. Değerli Velilerimiz, Çocuklarımızın eğitim yolculuğunda bizlerle kurduğunuz iş birliği ve verdiğiniz destek için teşekkür ediyorum. Eğitim; okul, aile ve toplumun ortak sorumluluğudur. Bu anlayışla ortaya koyduğunuz katkılar, öğrencilerimizin başarısında önemli bir paya sahiptir. 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın başarıyla tamamlanmasında emeği bulunan tüm okul yöneticilerimize, öğretmenlerimize, eğitim çalışanlarımıza ve velilerimize teşekkür ediyor; sevgili öğrencilerimize sağlık, mutluluk ve başarılarla dolu verimli bir yaz tatili diliyorum. Türkiye Yüzyılı'nın aydınlık yarınlarında buluşmak dileğiyle...” dedi. Haber: Hasan AKAR





































































