Namaz Vakitleri
  • Zaman Gazetesi

HAVRAN SEBZE VE MEYVECİLER ODASI'NDAN İSTANBUL GEZİSİ

Bu haber 656 kere okunmuş. 25.04.2019 Perşembe 08:13

Havran Sebze Meyve Ve Pazarcilar Esnaf Odasi tarafından geçtiğimiz hafta sonunda pazarcı esnaf aileleri için sosyal ve kültürel faaliyetler çerçevesinde muhteşem bir İstanbul gezisi düzenlendi. Konu ile ilgili olarak bir açıklama yapan Havran Sebze, Meyve ve Pazarcılar Esnaf odası Başkanı Murat Hançer;" 20_21 Nisan tarihlerinde düzenlemiş olduğumuz İstanbul gezimize Eyup Sultan Camii'nde sabah namazi kilarak basladik . Namaz sonrasi oda olarak üyelerimize kahvalti ikram ettik. Rehber eşliğinde Piyerlotti Tepesi'ni gezip cay ikramimizla birlikte eşsiz manzarayi seyrettirdik. sonrasinda otobus ile Sultan Ahmet'e gidip Topkapi Sarayi, Ayasofya Muzesi Sultanahmet Camii, Yerebatan Sarnici gezilip yürüyerek, gezerek Misir carşıs'ina geldik.Mısır Çarşısı'nı gezen uyeler alisveriste bulundular. Sadece oda uyelerimiz için anlaştığımız tekneyle bogaz turu yaptik.Gezi teknesinde ogle yemeginde uyelerimize balik ekmek ikram ettik. 2 saat İstanbul Boğazi'nı seyrettik. Sonrasinda Fatih Camii ve Fatihsultan Mehmet'in Kabrini ziyaret ettik. Emirgan'a gecip Emirgan Korusu'nda lale bahcelerini gezip aksam Çayimizi ictik Yeni yapilan Çamlica Tepesi'ndeki Buyuk Çamlica Camii'nde yatsi namazlarimizi kilip camiyi gezip gece saat 23 itibariylede yola çikip sabah 05 te Havran'a sağ salim geldik.Geziye katilan esnaflarin ve ailelerin tesekkürleri ve dualarini aldik. Memnuniyetleri mutluluklari yuzlerinde gülümsemeleri bizleri fazlasiyla memnun etti. Bulundumuz makamin hakkini verip bunun hakli gururunu yaşadik. Biz buyuk bir aileyiz üyelerimiz ve halkimiz için yapacak çok seyimiz var..Birlik ve beraberligin en guzel ornegini veriyoruz. Oda olarak her zaman şunu soyledik yine söylüyoruz daha guclu bir esnaf odasi olmak için durmak yok yola devam diyoruz.” dedi. Haber: Ayhan KURT