Namaz Vakitleri
  • Zaman Gazetesi

BAŞKAN GENÇER VE CHP’DEN ESNAF ODASI ZİYARETİ

Bu haber 813 kere okunmuş. 05.02.2019 Salı 07:36

Ayvalık Belediye Başkanı ve CHP Ayvalık Belediye Başkan adayı Rahmi Gençer, parti teşkilatıyla birlikte Esnaf ve Sanatkârlar Odasını ziyaret etti. Ayvalık Belediyesinden konuyla ilgili olarak yapılan basın açıklamasında şöyle denildi: Başkan Gençer’e, Pazartesi günü yaptığı ziyarette CHP İlçe Başkanı Hüseyin Şalmanlı, ilçe yönetiminden Coşkun Tunçmen, Hüseyin İmam Aslan ve Mehmet Ertuğ eşlik etti. Başkan Gençer ve CHP ilçe teşkilatı, Oda başkanı Melih Çakırca ve oda yönetimi tarafından karşılandı. “İŞBİRLİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER” Oda yönetimine teşekkür eden Başkan Gençer, “Bu 5 yıllık dönem içerisinde odanızın bana gösterdiği yakınlığa, Ayvalık için yaptığımız çalışmalardaki işbirliğine teşekkür ederim. Bu dönem daha bir heves getirdiniz odamıza. Yaptığınız festival güzeldi, İnşallah daha iyisini beraber yaparız. Önümüzdeki dönem planladığım projelerle ilgili sizlerle hareket etmemiz gereken işler var. Özellikle Talatpaşa Caddesi ve çevresindeki tabelalar, şehirdeki dükkân gölgeliklerinin belli bir sistem altına alınması. Bunların hepsinin projesini hazırladım. Sizden destek isteyeceğim, Talatpaşa Caddesini Dr. Fazıl Doğan Meydanına kadar trafiğe kapatmakla ilgili fikir isteyeceğim. Doğru mu olur olmaz mı, konuşuruz. Şimdi iki tane halimizi düzenliyoruz. Eski toptancı halinde yenileme çalışmalarımız başladı. Bu hal için de proje hazırladık. Yağmur geçirmeyen uzay çatı planladık. Üst kat düzenleniyor. Aşağı katta düzenlenecek. Asansör olacak engelli ve yaşlı vatandaşlarımız için” dedi. “5 SENELİK SINAV BENİM İÇİN TECRÜBE OLDU” Büyükşehir Belediyesi tarafından 1 Ekim itibariyle ana yollar ve meydanın Ayvalık Belediyesine verildiğini belirten Başkan Gençer, “ 3,5 ay önce aldık yani. Edremit girişinden Sokol kavşağına kadar. Büyükşehir bugüne kadar bir şey yapmadı şimdi ‘Alın sizin olsun’ dedi. ‘Tamam, kardeşim yaparız’ dedik. Çarşının su drenajları başta olmak üzere yapacağız. Sağ olsun eski belediye başkanlarımız genişletmeleri dolgular yapmışlar ama bir tek Talatpaşa Caddesi hariç drenajların önünü kapatmışlar. Yani ufacık borularla su tahliyesi yapılmaya çalışılıyor. Talatpaşa Caddesi’nde Tayanç Eczanesinin önünde Sefa Caddesinden gelen borular var. Diklemesine kesiyor ve öyle büyük borular ki, kanalizasyon su, Telekom boruları. 1.40 yüksekliğinde dere bu borular 78-80 santim kapatıyor. Su geldiğinde arkadan patlıyor. Böyle sıkıntılarımız var ama hepsinin projesini hazırladık. Bu 5 senelik sınav benim için tecrübe oldu. Eksiklerimizi ve hatalarımızı gördük” dedi. “AYAĞI YERE BASAN PROJELERLE GELİYORUZ” Hazırladığı projelerin ayağı yere basan projeler olduğunu söyleyen Başkan Gençer, “Küçük ve büyük halde yenileme çalışması, sokak sağlıklaştırması, Altınova’da Uzun göl rekreasyon projemiz var. Kırlangıç Projemiz 2020’de tamamlanacak. Aya Triada'nın restorasyonunu yapacağız. UNESCO merkezi yapacağız. Küçükköy’de yel değirmenlerinden birinin onarımını yapacağım. Altınova’da meydan ve Pazar yeri projemiz var. Sarımsaklıda eski Maliye Kampını halk plajı haline getirmek ve Paşa Limanı gibi bir yer yapmak istiyorum. Sarımsaklının tüm sahil yolunu kapsayan bir bisiklet yolu planlıyoruz. Bu yolu Küçükköy’e bağlamak istiyorum. Akçapınar Köyü’nde güneş panelleri ile elektrik üretimi yapacağız. Sarımsaklıda kavşak düzenlemesi yapacağız. Sebze ve Meyveciler Odasını Sayın Ahmet Tüfekçi’nin yaptığı ama bitmemiş olan depolara güzel bir proje çizdik. Büyük kamyonların Ayvalık’a girmemesi lazım. Orayı açtığımız takdirde pazarı çok ciddi büyüteceğiz. Talatpaşa Caddesi üzerindeki esnafı oraya taşırız. Esnaftan çok teklif geliyor. Siz de oda olarak değerlendirin. Cunda’nın sahilinde kilit taşlar kaldırılıp doğal taş yapılacak. Üç köye halı saha yapıyoruz. Hizmet binamızı yenilemek istiyoruz. Balıkçı Barınağı projemiz bitti. Mesire yâri yaptığımız yerin önüne 300 kayık alacak, dışına büyük teknelerin bağlayacağı bir liman yapmak istiyoruz. Tostçular Çarşını yeniliyorum, medeni bir hale getiriyorum. Biri Altınova’da biri sarımsaklıda, biri Ayvalık merkezde 3 adet kreş yapacağım. Cumhuriyet Meydanını düzenleyeceğim. Bütün sokakların yağmur drenajları yapılarak yenilenecek. Planladığım ana işler bu. Onun dışında Ayvalık’ın eksik kalmış yollarını da bitireceğiz. Yol projelerimiz var, ana yolu rahatlatmak için projeler hazırladık” dedi. “AYVALIK’I DÜŞÜNÜYORSUN, PROJELERİN GÜZEL” Ayvalık’ta yatırım yapmaya gelen yatırımcılarla küçük esnafın buluşturulmasını isteyen ve Ayvalık esnafının destek beklediğini belirten Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Melih Çakırca, “Allah yardımcın olsun. İşin hem kolay hem zor. Şehrin anahtarını taşımak emek ve fedakârlık ister. Allah yardımcın olsun. Size ve partinize hayırlı olsun projelerin güzel. Ayvalık’ı düşünüyorsun.” dedi.Doğa Festivaline verdiği destek için teşekkür eden Çakırca, “Biz senin ruhunu biliyoruz. Başkanlıktan öte bir abisin, kardeşsin. Telefonumuza mutlaka dönüyorsun. Bunlar önemli. Başarılar diliyorum” dedi.